Seda_nur74 merhaba benim oğlumda 5 aylıkken sünnet oldu sadece pipi kısmını uyuşturdular dikişli oldu sünnetten sonra 1 defa anestezi etkisi geçince çok ağladı daha öyle ağlaması olmadı 1 haftaya iyileşti yara yeri ve 20 günede dikişlerin hepsi döküldü çok rahattı. Erkenden yaptırmak çok yararlı bence ve sağlık sorunu varsa bekletmeyin 🌸🌸