Seda_nur74 bizde yeni doğduğunda sıkıntı vardı çiş yapamıyodu 3 günlükken yaptırdık o kadar çok ağlamıştım ki ama göbek bağı düşmeden sünneti iyleşmişti 2 gün sıkıntı çekmiştik sonra iyi olmuştu bence canım ne kadar erken o kadar çabuk iyleşiyor arkadaşım 11 aylık yaptırdı resmen 2 hafta pansumanla falan uğraştılar çocuk oturmaktan bile korkuyodu sürekli kucaktaydı