Oğlum 7 ay 12 günlük dün gece 21.30da bezini değiştirip uyuttum sabah 10.50de altını açtım bezi kup kuruydu akşam taktığım gibi. Hemen doktora yazdım. 3 saat daha bekleyelim bol sıvı verelim. Eğer o sürede yapmazsa bazı tahliller istedi. 11.30da çişiyle birlikte kakasını yaptı. Ama şu saat oldu ikinci taktığım bez kup kuru. Emzirdim bir kahve fincanı kadar su içirdim tecrübeli anneler var mı çok endişeliyim. 1 saat daha bekleyip acile gideceğim.