Kızlar kızım 14 aylık geçen hafta ateşlendi Dr a götürduk boğazında kızarıklık olduğunu söyledi sadece calpol kullan dedi sonrasında geniz akıntısına çevirdi ve aşırı derecede öksürüyordu hırıltısi çoktu gece uyuyamıyorduk öksürürken oguruyodu sürekli nefes alamıyordu sonra bir tanıdığım udi hindi yağını tavsiye etti hiç ümidim yoktu aldım ve yine öksürükten tıkandığı bir gece burnunu 1 er damla damlattim inanılmaz bir şekilde gece hiç oksurmeden kesntisiz uyudu. 2.gune epey azalmıştı ertesi gün gündüz ve gece uykusunda damlayı tekrarladım ve tamamen geçti eğer böyle bir sıkıntıniz varsa sizde alın mutlkaa. Yağ çok faydalı fakat gerçeğini bulmak mesele ona çok dikkat edin. Hasta butun çocuklara Allahtan şifa diliyorum. Ben faydalandım sizi de bilgilendirmek istedim. Herkese çok geçmiş olsun 🌸