Sevgili anneler ek gıda döneminde kullanmak için aldığım ürünü artık ihtiyacım kalmadığı için satmak istiyorum. 5 işlevlidir. Ürünün garantisi mayıs 2022 ortasına kadar devam etmektedir. Jokerden satın alınmış olup fatura garanti belgeleri mevcuttur. Ama keşke daha önceden alsaymışım diyorum. Çünkü biberon emzik vb bebek ürünlerini temizlemede hem pratik hemde temizleme açısından iyi sterilize ediyor. Kızım ek gıdaya başlayınca 1.5 yaşına gelene kadar aktif olarak yemeğini bu makinede yaptım sebzelerin suları içinde kalarak vitamin kaybı yaşamıyorduk, meme reddi yaşadığımızda sağdığım sütleri doğru ısıda ısıtması da ayrı bir kolaylığıydı benim için. İstanbulda yaşıyorum. Şuanda piyasa fiyatı en düşük 1700 dür ben 1000 tl ye satıyorum. Fotoğraf yükleyemedim ilgili yükleme sayfalarında işlemlerimi tamamlayamadım sistemsel hataya takıldım. İlgilenen olursa özelden yazabilir