Arkadaşlar merhaba. 21 günlük oğlum var. Tek meme emziriyorum haliyle sütüm az. Günde 2 kere 60ml mama takviyesi yapıyorum. Sorum şu benim sabaha doğru süt üretimi yavaşlıyor. Son öğünümün üzerinden zaman geçtiği için diye düşünüyorum ama acaba sadece benim mi böyle oluyor? Her gece kalkıp yemek yersem eğer aşırı kilo yapacağından çok kilo almadan ne yaparsam aynı şekilde süt üretilmeye devam eder? Her emzirmeye kalktığımda da en az 2 bardak su içiyorum.