ozgekzy Kızlar oğlum 15 aylık pandeminin başından beri evde sayılırım hamileliğim de hep evde geçti bu sebepten. Hemşireyim aslında 11 ay daha ücretsiz izin hakkım var ama kayınvalidem ve annem boştalar artık işe başlasammı diye ikilemdeyim. Fikirlerinizi merak ediyorum ekonomide malum 🤷♀️Bebeğinizin buna alışma süreci nasıldı
Beyzanaz ozgekzy maddi açıdan sıkıntınız yoksa başlamayın. 2 yaşına kadar çalışmadım hiç de pişman değilim hep iyi ki diyorum
ozgekzy 1234___ bende sıkıldım aslında artık çalışmak istiyorum ama annelik işte aklım kalır mı üzülür müyüm oğlum üzülür mü diye düşünüyorum 🤷♀️
ozgekzy Bebek-annesi evet artık çok küçük değil ama annelik işte aklım kalır mı acaba diyorum sonra diyorum hangi yaşta olursa olsun aklım kalacak 🤷♀️
ozgekzy Beyzanaz bende çalışmasam muhtemelen pişman olmam birlikte vakit geçirmek çok güzel aklım kalacak ama bi yandan da diyorum başlayım artık oğlum için yapmak istediklerimi yapmaya başlayım 🤷♀️
ozgekzy Deletedmom484545 kayınvalidem ancak boşa çıktı ☺️ Bende yeni yeni düşünmeye başladım ama ilk adımı atmak zordur ya hep
birkupalatte ozgekzy Maddi açıdan sıkıntı yoksa ben çalışmadım. Ben de öğretmenim. 2 yaşına kadar koynumdan ayırmak istemiyorum 🥰
ozgekzy birkupalatte ah onu bende istiyorum ama 2 yaşında da ayrılık aynı böyle zor olacak diyorum 🤷♀️ Kararsızım anlayacağınız
ozgekzy Pinar_kb bana da iyi geleceğine eminim 😄 sadece anne psikopatlığı işte ben yokken bişey olacakmış gibi geliyor 🤷♀️
meyaski ozgekzy Ben yaşadığım şehirden memnun değilim. Tayin için çok uzatmak istemiyorum izni. Batıda olsam 2 sene beklerdim ama
birkupalatte ozgekzy 2 yaşına kadarki olan süreç çok önemli. Ayrılık her dönemde zor yoksa. Ancak iki yaşına kadar ona ne verebilirseniz verdiniz
esrefiMahlukatAnasi ozgekzy her ailenin dinamikleri muhakkak farklıdır fakat ben uygun iş bulsam çalışmayı düşünüyorum, yana yakıla iş arıyorum 🥲 Zira bu sadece bugünü için değil, bebeğimin geleceği için de önemli bence. Çok kararsız kalırsanız istihareye de yatın.