Mine_asel06 bizde 2 aylığız her koyduğumda gözlerini açıyor ve orda uykuya geçmiyor ısrarla yanımda yatınca uyuyordu kayınvalidem anne kokusu ister kızım o daha ana kuzusu biraz yanında dalsın öyle koy demişti sonra uykuya dalınca almaya başladım daha sonra da kendi beşiginde mamasını veriyorum orda uyuyakalınca uyuyor bazen uyanınca alıyorum yanıma nasıl uyumak istiyorsa öyle yapın birdaha yanımıza almak istediğimiz zamanlar onlar gelmeyecek anne odama izinsiz girme ye kadar gidecek iş koynuma alabildiğim kadar alıyorum valla ben :) ayrıca beşikte uyuduğundan daha derin uyuyor beşikte 1 saat ise yanımda 2 3 saat uyuyor büyüdükçe alışacaklar daha çok küçük annesi sadece sizin kokunuzu biliyor henüz göremiyor bile oyüzden tanıdığı kokunun yanında olmak ister güvende hisseder beşikte uyumaması çok normal