GzmmK yavrum ben de açıyorum tvyi ama o aylarda sadece müzik açardım ekranda odun ateşi olurdu sadece ama şu an 17 aylık izletiyorum bazı çizgi filmleri.Fazla kasmıyorum bu konuda.Kelime dağarcığı gayet iyi çünkü.Tüm gün bakmadıktan sonra sorun olmaz.Seninki daha çok küçük ama canım,o ekranın ışıkları,reklamlardaki ani geçişler falan yorar bebeğini.