Ben hamileliğimden beri tam 1 yıldır çekiyorum. Çok illet birşey, keşke covid olsam diyordum. İlaçlar fayda etmiyordu. Doğum yaptım bebeğime de bulaştı.
Tedavide en önemli şey temizlik. Kıyafetlerimi, çarşafları, yorganları herşeyi vakumladim 2 hafta. Sonra 60 derecede yıkadım. 2 hafta boyunca kiyafeteizdik. Çok zorlandım bu konuda.
Sonra kwellada sürdük. Ve temiz kıyafetleri giydik. Halılar koltuklar hepsi ortulendi. Çok şükür atlattık. Artık kafayı yiyip ağlıyordum.
Daha öncesinde çok kwellada kullandım ama hiç geçmemişti. Dediğim gibi önemli olan temizlik. Evdeki uyuzlarin ölmesi lazım. Onlar ölünce vücuttaki zaten ilaçla ölüyor.