Arkadaşlar merhaba, dün kızımın 4. Ay kontrolü vardı. 3. Aydan sonra 4 cm uzamış ama sadece 120 gr kg artışı olmuş. Vitamin ilaçları kullanmaya başladım, 10 gün sonra tekrar tartılacak. Beklenilen kg artışı olmazsa mecburi mamaya başlanacak. Sizce kg alımı için ne yapmam gerekir 🥺