Esma_19 Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 yaşında bağışıklığı çok düşükmüş aynı durumda olup ek vitamin takviyesi vs kullanan var mı önerileriniz nedir doktorlarin önerdiği bildiğiniz takviyeler var mı
Emine0326 Esma_19 doktorunuzun önerdiği özellikle kış aylarında d vitamini çok önemli mutlaka kullanin.onun haricinde benim oglum malesef yemiyor ama bal ve pekmez
kamusbuglem Esma_19 orzax vitamini var o güzel içinde beta gluten propolis c vitamini falan var kullanıyoruz
nazlieylul Emine0326 bnm ikizleriöde yemiyo zorla veriyorum valla onuda yemeseler hastslıktan başları kalkmıyo bi tatlı kaşığı veriyom