sngl11 kızım 59 günlük aynısını 22. Gundu ilk emzirirken oldu morardı annem ayaklarından tutup çevirip salladı. Sonra gece emzirirken oldu yine. Ertesi gün biz hastanede ne oluyor diye. Kalp ekg, kan testleri, emme testi, burun açıklığı testi, beyin ultrasonu, karın bölgesi röntgen hepsini çektirdik ama ömrümden omur gitti. Nöbet olabiliyormuş, Allahtan bizde korkulan bisey olmadı. Aşırı gaz ve reflü oldugu için emerken kusma gelince genzine kaçıyormuş. Bir kaç gün içinde kendi öksürerek açmayı öğrendi. Ama morarma çok olursa kesinlikle doktora gidin.