Yagizmomyy Bende 23 gün oldu Sezeryan olalı, aynı belirtiler bende de oldu. Bol bol herkes et evet zorlanırsın ama evde yürü hareket et, sarkma vs dikiş yerindeki şişlik geçiyor azalıyor kullanırsan kırsa kullan 15 günden sonra doktorlar genelde kullan diyorlar ama Bebek emzirrken biraz zor olabilir. Şişlik için bol bol su tüketin. Hareket ettikçe şişlik gidiyor