Benim yüzümde deüil ama göbeğimde göbek deliğimde dirseğimde ve göğsümde kararmalar olmuştu.beyaz tenli oldugum için çok belliydi.dogumdan sonra şuan bebeğim 4 bucuk aylık dirseğimdeki hariç hepsi geçti. Ama yüzde oluşanlar genelde gecmiyo diye biliyorum.kuzenlerimde falan hep kaldı