Merhaba; ilk 1 buçuk 2 ay bebeğim kakasını gayet düzenli yapıyordu. Bir sefer 10 gün kadar sürdü yapması doktor ve hemşireler anne sütü aldığı için normal ve eğer yaptıktan sonraki kaka cıvık sarı ise sorun değil dediler. Şimdin3 aylık olacak. Gelgelelim o günden beri bu alışkanlık olarak kaldı artık 7 10 günde bir yapıyo kakasını. Yapınca bayağı bir çok yapıyor taşıyor kenarlardan sarı ve cıvık kilo alımı da gayet güzel ilerliyor ancak bağırsakları mı sıkıntılı bilmiyorum. Bu arada yapamadığı süreçte hiç rahatsızlık hissi vs olmuyor karnı da gayrt yumuşak oluyor. Bilgisi olan aynısını yaşayan var mı?