kutgun Merhaba hanımlar memnun musunuz acaba bezden şans vermeye değer mi sızdırıyor diyorlar öyle mi
honeysmom kutgun Ben yeni denedim 1 paket memnun kaldım fiyatıda uygun. Sızdırma bi iki kere yaptı o da ben düzgün bağlayamadım ondan pldu sleepydede düzgün bağlamadığımda sozdırıyodu. Pşik veya alerjide yapmadı denemeye değer 👍🏼☘️
baloglum_e kutgun ben beş numarasını kullanıyorum memnunum hem uygun hemde sızdırma falan yapmadı hem emiciligi iyi hemde ince bı bez
Ennnna91 kutgun Düzgün bağlandığı sürece sızdırma hiç yapmıyor. Arada bende düzgün bağlayamıyorum sızdırıyor
dml2703 kutgun valla ben kullandım çişini yaptığında aşırı kaba duruyor ve sanki içerden bezin kenarlarından değilde kendisinin içinden sızma yapıyor zibini hep nemli oluyordu beğenmedim bu yüzden birde sızdirma da yapıyor bilginiz olsun
1ana_2evlat kutgun Şuanda kizima kullaniyorum 4 numarasini sızdırma konusunda bayaaa dolmazsa asla taşımıyor. Ama bezde idrar kokusu geliyor ve kızımın poposunda bildiğiniz idrarı kalıyor islak islak.
Ayliz-07 kutgun Ben 3 numarasını kullanıyorum kaliteli bir bez memnunum sorun yaşamadık. Dokusu falan güzel