Zumramm04 Feyyyzza iyi okusan anlarsın evet elbise zaten heryerde 140 150 civarı taç benim en uyguna bulduğum 50 TL bana hanımefendi ikisini 120 130 dedi ama okumada sorununuz varsa yada okumadan konuya dahil olduysanız bir şey diyemiyorum
Feyyyzza Zumramm04 sen niye atladın bacımsu,😀😀😀 aman al kimse sana bişey demiyor. Sadece sıfırı 140 tl dedim bu kadar ne atar yaptınız hanfendi? Kocanıza sinirlenip hıncını milletten mi cıkarırsınız siz hep böyle 😀
Zumramm04 Feyyyzza pardon kocam ne alaka şuan onu anlayamadım çok şükür bir sorunum yok ama kişi kendinden bilir işi derler