Merhaba arkadaşlar 🌸Bu sene merkezi sistemli bi evde yaşmaya başladık ve doğal gaz çok fazla geldi ilk defa bu ay açtık ve çok soguk bir ilde değiliz.Sorum su sizler nasıl kullanıyorsunuz kaç dereceye ayarlıyorsunuz gece gündüz farklı ayarlıyor musunuz?
Simdiden teşekkür ederim 💞