Arkadaşlar sabah pekmezli süt içirdim. Sütü 1 yaşından beri içiyor. Pekmezi alalı 3 gün oldu. Ama hep pekmez verirdim. Diş çıkarıyor. Dün gece birtanesi patlamış. Ateşi yok. Sütün tadına baktık bozuk değil gibi geldi ama dün gece süt buzdolabında değil dışarıda kalmış. Acaba ondan mı oldu? Sizce neden olmuştur?