Merhaba anneler bir haftadır bebeğimde kırmızı lekeler çıktı isilik gibi sıcaktandır diye önemsemedik ama dün doktora gittiğimizde bebek egzaması olduğunu öğrendik pazartesi başka bir doktora daha götüreceğiz ancak bu bebek egzaması konusunda hiç bir fikrim yok daha önce başına gelmiş olanlar bilgilendirirse çok sevinirim nedir bu hastalık neden olur nasıl geçer ne yapmam lazım vs