Baharinannesi Kızlar adetim g0nü geçeli 9 gün oldu ben şimdi gebelik testi olarak erken gebelik testi kullansam çıkar mı onda yoksa normal sıradan bir test mi kullansam aldım biri erken gebelik testi diğeri sıradan bir test şimdi hangisinü yapmam uygun olur
Birgaripanne1 Baharinannesi Siz yinede etkeni yapın erken daha net gösterir hiç değilse 🤭 hayırlısı olsun hakkinizda
Duyulurum Baharinannesi ikisi de doğru sonuç gösterir bozuk değillerse ve hemen çıkar sonuç 9 gün geçmiş ♥️
Baharinannesi Oykubrcn erken de adet olandan 7 gün önceye kadar çıkar yazıyor ya hani adet geçikiminde de kullanılır mı diye tereddüt ettim
Baharinannesi Birgaripanne1 teşekkür ederim eczaneden istedim gelir bi kaç saatte inşallah hayırlısı olur 🤭
Baharinannesi Deletedmom_21 sabah ilk idrarla yapmak diye kesin bi kaide yok dimi erken gebelik testini şimdi de yapsam doğru sonuç veriri sanırım
ebrarin_annesi Baharinannesi ikisinde de net çikar varsa da bu kadar nasil dayandin kiz ben 4 gün gecikmeyle dün yaptim🤣🤣
Baharinannesi ebrarin_annesi aslında adetim 5 gün kala erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı baktım adetim de r geçti dayandım 7 8 gün geçsin de yapım diye inş bugün yapacam ☺️bende sabırsızım ama kesin sonuç almak için bekledim canım
Deletedmom_21 Baharinannesi normal de ilk idrarla yapin diyorlar ama sizinki 9 gun olmus hersekulde cikar
Kocakgiller Baharinannesi artk 9 gün gecms erken gebelik testine para vermenize degmz bence normal grbelik testide gün icinde yaptgnz idrarla gayet ckar
Baharinannesi Birgaripanne1 testin gelmesini dört gözle bekliyorum beklenen gün geldi sanırım 🤭🤣inşallah çıkar
Baharinannesi ebrarin_annesi sagol canım inşallah herkesin benim ikinci gebeliğim olacak eğer varsa tabi Allahım olmayanlara da taddırsın en kısa zamanda