alice0334 canım ben seninki öyledir demiyorum ama sadec kendi tecrübemi söylemek istiyorumz ben de sadece anne sütü veriyordum asla uyumuyordu meğer bebeğim doymuyormus, mama verdim peşinden içiyordu. Zamanla uyumaya başladı. Daha huzurlu daha mutlu bir bebek olmaya başladı. Sadece bir iki gün emzirdikten sonra mama.vermeyi dene bakalım nasıl olucak