Hanımlar merhaba , 3 ay önce doğum yaptım dün muanem vardı doktorum yumurtalıklarında sıvı var olmaması lazım dedi . Açıklayıcı konuşmadı , ilaç vermedi diğer ay tekrar gel dedi idrar ve kan aldı . İdrar ve kan sonuçlarım temiz çıkmış e nabızdan baktım . sıvı bebek olmasına engel oluyormuş ama ben doğum yaptım yeni , bu durumda olan varmı ? Kafam karıştı . Bilgisi olan varsa bilgilendirir mi ?