Havvahmet 2guzelinannesi bizim bakardı ama kapanir 2 yasa kadar normal dedi smdide kapanmayinca entiselendi gibi geldi bana bakalim hayrlisi insallah
Aysemcan Havvahmet ins bisey cikmaz ya kuzucugun 🙏🏻 Bizde bakalim bu asamalardan gecicez sanirim. Baska bi doktora goturmustum oda 2 yasini gecer kapanmasi demisti
Havvahmet Merhabalar kan ve idrar tahlili yapti sonuclar iyi d vitamini sinirda cikti yine vitamin verdi 3 ay kullan kapanmazsa arastirma hastanesine gonderecegim dedi smdi 1 ay gecti henuz bir degisiklik yok bekliyoruz
Havvahmet gizemozdemir90 hep onu kullandim doktor smdi baska verdi 2 aydir kullaniyom ama bi ilerleme yokk sanki ayni
kucukcivcivimm Havvahmet Benim kızımda 25 aylık 1 numara diyorlar yani kapanmak üzere ama açıklık var. Baş çevresi düzenli büyüyorsa pek sorun değil dedi hemşire ama ben doktoruna götürücem yine. Gerçi doktoru bize 28 aya kadar kapanır yavaş ilerliyor demişti.
Havvahmet kucukcivcivimm insallah bizimkide kapanir ama bi ilerleme yok sanki kapanmasinda korkuyorum arastirp okuduklarim
Bademmmmmm Havvahmet bizde sızın gibiyiz inşallah kapanmıştır bıngıldagi ne olur yazarsanız çok sevinirim
Bademmmmmm Havvahmet kaç aylık oldu yavrunuz peki bende çok korkuyorum bizimki de ayına göre çok fazla geniş mis
Havvahmet 3 ay doldu yibe gittik kapanmadi yine 3 ay kullan gel dedi tahlil yapti hepsi normal cikti altta yatan bir sebep gozukmuyo dedi yine kapanmazsa baska arastimaya gideceksin dedi ama benim icim rahat degil