Kızım 17 aylık son iki aydır sürekli arkadaşlarına ya da bize durduk yere vuruyor toplum içinde yapınca çok utanıyorum zor durumda kalıyorum sürekli özür diliyorum insanlar bunu nasıl düzeltebilirim nasıl vazgeçirebilirim ya da bu geçici bir süreç mi bu dönemde olan normal bir davranış mı bilen bilgilendirirse çok sevinirim