Kadernur 1 yaşına kadar neredeyse her ay götürdüm kızımı. Ama bizim doktorumuz her seferinde refleks, fıtık, gelişim basamakları kontrolü yapardı. Kakasını, çişini kontrol eder ek gıdada beslenme listesi hazırlardı. Sadece boy kilo ölçüyorsa doktorunuz pek gitmelik bişeyi yok