Ben de aynı durumdaydım. Bebeğim 2.5 aylıkken diyestisyene başladım. Sütüm azalmadı arttı ve ben 5 haftada 6 kilo verdim. Bence hiç beklemeyin bi diyestisyebe başvurun. Benim diyetisyenim Kayseri’de NaNa sağlıklı yaşam merkezi. Uzaktan da danışmanlık yapıyor. Aylık ücreti saçma sapan humana, promalt içecekler vs saçmalıklara verdiğim paraların yanında hiçbirşey! Kendinizi iyi hissetmeniz çok önemli... bir an önce harekete geçin :)