Sedatasdan Kızlarr size bi sorum olucak sütünüzün tadı nasıl tatlı mı bildiğimiz süte şeker atmış gibi mi tatsız mı ??
deletedmom4842 Sedatasdan Ayy ben baktım ya :) çok güzel ılık ve hafif şekerli. Bakmam günah mı bilmiyorum ama merak ettim
Buglem Sedatasdan bende baktım bebeğim bi ara emmek istemiyordu acaba tadı acı mi da emmiyor die düşünüp bakmıştım amaa tatlıydı
Sedatasdan Ay teşekkür ederim ben tatsız tutsuz diye biliyordum benimki de tatlı şekerli Normal mi diye merak ettim iyi bari içim rahatladı 😊😊