Bende doktor arıyorum aslında bir doktordan çok çok memnun kalmıştım ama kendi özel kliniğini açtı eğer tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırmasaydım kesinlikle ona giderdim. Aranızda da tamamlayıcı sigorta yaptırmayıp özele gidebilecek olan varsa mustafa çağlar yörgüç çok iyi bir doktoe