Kizlar selam,
Oğlum 14 Aylık televizyon izlemeyen bir çocuk. Sürekli oyun ve konuşma halindeyiz ama rast gele söylediği 3 kelime var sadece. İşaret ile asla göstermiyor baybay yapmıyor bir türlü ogretemiyoruz. Dil gelişim ger8ligi mi var bilmiyorum . Benimle aynı durumda olan veya cozen var mi ?? Psikiyatrist götürmüştüm, etkileşimi güzel ama otizm tanısı için erken demişti 15 ayi bekleyelim kelimeler ve parmakla gosterme için dedi. Dil gelişim geriligide olabilir dedi. Sizin böyle durumunuz oldu mu