Yigitannesii
7 aylıkken babababa demeye başladı ama bilinçli çıkardığı bir şey değil. Yani babasına baba demiyor.
İki gün boyunca sürekli baba dedim durduk biz. Ağzımızı kocaman aca aça dedik o şekilde söylemeye başladı. Şimdi dede mama diyorum, dedeyi canı isterse söylüyor. Mamayı hiç demiyor. Ama dediğim gibi bilinçli söylediği kelimeler değil bunlar.
Bir şekilde öğrenir sizin bebeğinizde. Her bebegin gelişimi farklı oluyor çünkü ☺️