Tuti29 Bebeği atopik dermatit olupta hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Mustela ve bioderma arasında kaldım iki markanın da çok çeşitleri var hangilerini almalıyım beni bi aydınlatıverin gariii 😂
AyseAlyamm Tuti29 ayyy sen nerelisin kız gari falan 😂😂 ben mustela kullandım kızıma stelatopia şampuan ve nemlendiricisini kullandım 2 yaşına kadar çok memnun kaldım . Biodermayı içinde parfüm olduğu için bıraktım
sademinannesi Tuti29 bize mustela stelatopia serisi çok iyi geldi şampuanıyla beraber kullanıyoruz egzamamız bitti diyebilirim
Tuti29 AyseAlyamm garilikten uzak tamamen güne pozitif başlamam alakalı aslında 😂 normal de rizeliyim 😂 mustelanın stelatopia serisinin balmını mı yoksa kremini peki
Tuti29 AyseAlyamm sademinannesi bir de kullandığınız şampuanın görselini veya linkini atabilir misiniz
AyseAlyamm Tuti29 ayy bende aydınlıyim da egelisin sandım . Görselini bulup atayım canım sana balm değil normal nemlendiricisi bizimki
sademinannesi Tuti29 balm olan kremden canım şampuanda mustela stelatopia yazıyor üstünde link de atıyım hemen biz eczaneden aldık ama görselleri bu https://ty.gl/9c1irlz2dd https://ty.gl/th5kxikrrk
Rabia42_42 Tuti29 mustela etkili değil tavsiye etmem. Bioderma iyi biz hem kremi hem şampuanı kullanıyoruz doktorumuzu değiştirdik şehir değişikliğinden dolayı onun önerisi ile ve kesinlikle daha iyi oldu.