Mucizemmmn Doğum yapalı bugün 6. Gün bebeğim çok şükür emiyor ama göğüs uçlarım yarıldı ve bebek bir kismini tutup emiyor ve bu canımı çok acıtıyor bütün göğus uçum ağzında olmasına rağmen ayrıldığı için birazını tutup emiyor bunu engellemek için ne kullanmam gerek kalkanmi gümüş kapak mi ilk bebeğim hiç bir bilgim yok bilgisi olan lütfen yazsın
Mutluefe Mucizemmmn ben bepanthol krem sürmüştüm yara onarıcı bir kaç saat durması Bile yetmişti 2 gün sonunda geçti tamamen
Bibebisgordumsanki Mucizemmmn canım kendim kullanmadim ama bi yakınıma onermistim memnun kalmıştı ayva cekirdeginden jel oluyor cok faydali bir araştır nasıl yapıldığıni ve dene. Göğüs ucunda atlet vs surtunmesin.
Mirena Mucizemmmn açık tut ben ayva çekirdeğini suda beklettim jel kıvamında oldu onu sürdüm 2 güne toparladı bir hafta sonunda tamamen iyileşti meme ucumda kocaman yarık vardı kanıyodu emzirirken çok zor oluyor geçmiş olsun hemen iyileşir inşallah
050620 Mucizemmmn çok acılar çektim ben ilk zamanlar gümüş kapak çok fayda etmişti tavsiye ederim canım Allah yardımcın olsun
Azra6167 Mucizemmmn bence önemli olan sürdüğün krem yada yağdan sonra strleyip göğsü sarmak bana o şekilde yapınca fayda etmişti diğer türlü lansinoh, kantaron, zeytinyağı vs çok denemiştim ama yaramamıştı
Bsradskran Mucizemmmn zeytinyağ sürmenizi tavsiye ederim her emmeden sonra sürün emzirmeden önce silin peçeteyle bana iyi gelmişti kalkanda kullandım daha kötü olmuştu gümüş kalkanlar süt çok aktığı için hep üstüm ıslanıyordu onu kullanamadım
B-busra33 hemsireemom ayva çekirdeği zeytinyağı kantaron yağı tahin yağı hepsini kullandım hiçbiri fayda etmedi ama gümüş kapak bir hafta içerisinde geçirdi
sarmaliklahana Mucizemmmn aynı durumu yasadım. Gümüş kapak almıştım ama tek basına fayda etmedi. Tahin aldır bimden üzerinde yagı oluyor pamuk ile memene sür her emzirme sonrası üstüne gümüş kapak kapat. Bebeği emzirirken silmen temizleme e gerek yok. 2-3 güne gevşrriyor ben 1 ay öyle emzirdim tekrarlanması diye sonra normale döndü
Hilalyildz Mucizemmmn Bende göğüs yaralarımdan çok çekmiştim ağlayarak emziriyordum. Kantaron yağı, lansinoh göğüs ucu kremi, ve bir çok şey denemiştim ama bebeğim sürekli emmek istediği için bir işe yaramamıştı. En sonunda kaynamış ılımış suyuya karbonat ekleyip sürekli onunla silmiştim ve çok faydasını gördüm ek olarak gümüş kapak kullandım tabii. Hava alması da çok önemli kapalı olduğu zaman bakteri ve mantar üretimi artıyor. Karbonatlı su ile silip biraz açık bırakıyordum hava alıyordu ve gümüş kapak kullanıyordum
meyaski Mucizemmmn Burda tavsiye edilen her şeyi dönüşümlü olarak sürün . Bir de birkaç saat o göğsünüzden emzirmeyin ve sagmayin. Futbol tutusunda emzirin mutlaka. YouTube’da video cikiyor. Bu arada zeytinyağı ve tahini de karıştırıp göğsünüze masaj yapın. Meme ucuna faydası olur mu bilmiyorum ama ben mastit olmamak için 2-3 hafta bu şekilde masaj yaptım, rahatlatiyor.
Ozlem_57 Emzirdikten sonra meme ucunu sıkıp akan sütü meme ucuna güzelce sürün son gelen süt yaglı olduğu için yumuşatıyo iyileştiriyor bende çok zorlandım avuçlarımı ısırarak emziriyordum 2 güne topladım
Hemsirebirannee Mutlaka gümüş kapak veya aventin silikon göğüs kapakları var onlardan edinin derim, çünkü kıyafete değdikçe daha çok canı yanıyor insanin ve iyileşme gecikiyor , bende tahinin üzerinde biriken yağ da bi nebze olsun işe yaramıştı
birkupalatte Mucizemmmn Ben sürüp yıkanan kremlerden bir fayda göremedim Zeytinyağını her emzirme öncesi sonrası sürdüm. Uçları ne zaman kurusa zeytinyağı sürdüm geçti
Glcntna Mucizemmmn bugün 20. Günümüz aynısını yaşadım yarısını emiyordu. Çok canım acıyordu . Sonra fito krem var hüçre yenileyini onu aldım her emzirmeden sonra sürdüm . Emzirceğim zamanda sildim 2 güne geçti . Kuzenimdede aynısı olmuştu onunda oyle geçti
hemsireemom B-busra33 ben hamileliğin son zamanlarından beri kullanıyorum 🌸kesinlikle sizle aynı fikirdeyim