sarmaliklahana Fitifiti aman aman olmasın ya avıklayıco haber bakıyorum bende Twitter da öyle yazmışlar fotoğraf video paylaşmışlar ordan baktım bende. Daha haberlere cıkmadı sanırım detaylı olarak 🥴😔
elifiii Fitifiti eger öyle bir fiyat artısı yaptılarsa ( haber kaynagı doğruysa) insanlar orada hiç durmamalı ve isyan etmeli. Zor durumda kalan müşkül insandan fazlasını istemek yazık günah.. isyan edemez tepki veremez olduk 😔
sarmaliklahana elifiii yani napsın lar 15 saat açsın ne fiyat cekse parası olan alacak mecbur. Parası olmayan 1 çay içse şükür edecek her zman ki gibi 😔
Vlns sarmaliklahana haberlere çıkmaz bu kadar ayrıntılarını vermezler maalesef . İnsanımız aç gözlü gerçekten
sarmaliklahana Vlns Artık zaten Twitter instagramdan öğreniyoruz böyle seyleri. İnsanımız paylaşırsa 😔
elifiii sarmaliklahana gecekiler için değil haber dogruysa bundan sonra kapısından geçmemek en doğru hareket olacaktır .
hunilimomm sarmaliklahana yapıyorlar cunki mecbursun o an o çay 20 TL de olsa üşümemek için içiyorsun kar ettik diyorlar onlarda