Kizlar 20 gündür bebeğimin poposu kirmizi benekler yaralar… Dr a gittik bi pişik denildi bi süt alerjisi. Geçmedi, bana süt diyeti yaptırdılar vs derkennnn baska bi dr a gittik mantarmis meğer cok şükür 2 3 gunde toparladı ilac. Sorum şu, biz prima premium care kullanıyoruz. Bezden kaynakli olabilir mi? Mantar yaşayan varsa bez değiştirdiniz mi? Denesem mi napsam baska bez ya basa sarar diye korkuyorum. Bu arada ilik su pamuklu siliyorum, gun icinde ve her bez değişiminde havalandiriyorum