minabebek Ben uzun süredir kullanıyorum memnunum. Buçuklu numaraları olmadığı için bir ara beden sıkıntısı yaşadım ama büyüdüğü için artık sıkıntı yaşamıyorum. Sızma vs. 4-5 saatte bir değiştirince yaşamıyorum. 7-8 aylıkken geceleri sızma oluyordu daha sık beslenmeye bağlı. Şuan kızım 1.5 yaşında öyle bir durum yaşamıyorum. Fiyatı diğer markalara göre daha uygun ve ben memnunum açıkçası 1 seneden fazla oldu kullanıyorum.