Kızlar 18 aylık bı oğlum var 1 hafta önce çok hastaydi istahsizlik öksürük ateş hiç keyfi yokdu mizmizdi 2 gündür daha iyi ama bildiği herşeyi unuttu sanki sadece komut alio ve anne baba dio önceden rahat bı 10 15 kelime vardı parmak sayardi agzini gözünü falan gosterirdi şimdi hiçbirini yapmio sadece aşırı sinirli ve bagirio nie boyle oldu sizce hastalıgin etkisi mi aceba hala