Yengem çocuğuna 4 aylık iken 3k gida vermiş şaşırdım, şimdi çocuk 9 aylık ama maşallah kızlar ne olsa onu yiyor yemek ayrımı yapmaz bize kahvaltıya geldi bir baktım çocuk ekmek yiyor köfte yiyor ve maşallah kilosuda güzel. Yengemle konuştum ver korkma 6 aya gelince herseyi yedi benim oğlan diyoo bende açıkçası korktuyorum, ama soylede birsey var annem bize hep 40 içinde yogurt ekmek içi ıslatır verirmiş çorba verirmiş ya eskiler cesaretli yada biz