Syac Bebeğim 18 günlük burnu çok tıkanık değil ama biraz hırıltılı geliyor serum fizyolojik göz damlası kutusunda olanlardan kullana bilirsin dedi doktor ama korktum kullanan var mı bir sorun olmaz değil mi 👀
Happydef Syac ev fazla sıcak olabilir mi? Biraz serin yapin evi hırıltı kesilecek mi deneyin doktor bize sıcaktan daolur demisti
K07- Korkma canım benim ilk doğduğu gün yapmıştı ebe tıkanık burnu diye bi şey olmaz YouTube dan nasıl yapıldığı ile ilgili video izle daha güzel yaparsın
Syac Happydef aslında fazla sıcak değil tam aksi olduğu için ısıtıcı açıldığı zaman oluyor o kurutuyor olabilir çatı katında oturma problemi ..