Mehmetahlas Merhaba arkadaşlar sezeryan sonrası kaç gün ağrınız acınız oldu 32 gün oldu benim karnım hala çok acıyor bebeği kucaklarken yataktan doğrulurken çok canım yanıyor bana artık normal bir durum değilmiş gibi gelmeye başladı
Sedakcby Mehmetahlas 10 gün sonra her işimi yapmaya başladım. İlk 5 6 gün çok zordu dikislerim aşırı yanıyordu. Ama senin de daha yeni rahmin dikislern falab toparlanması 6 12 ay sürüyo içten hafif acı batma hissedebilirsin. Benim 11 ay olcak nerdeyse nadir de olsa batma falan hissediyorum arada
Bebegim17 Mehmetahlas 28. Günüm temizlik bile yapıyorum. Siz bir doktora geciktirmeden görünün bence. Çok geçmiş olsun
Beyzinur Mehmetahlas bnmde 20 gun oldu 10 gun siddetli agri oldu sonra hafifledi ilk bir hafta dedgn gibi yasadm sonra gecti tabi hafif agriyorda simdide bel agrisi basladi sonra siz iyilesmis olmaniz lazimdi
Mehmetahlas Beyzinur ben ertesi gün ayaklandım kendi işimi kendim yaptım iyiydim ama 1 haftadır karnım ezik gibi acıyor ağrıyor bebeğim biraz büyük onu kaldırırken yataktan kalkarken çok zorlanıyorum