Kagansmother ya bu benim evimin çok yakınında oldu. O kadar etkilendim ki. Kimseye kapı açmam. Eşim olduğunu bilsem bile dürbünden bakarım. Ama bir ay önce falan dürbünden baktım bir kadın. Kim o dedim cevap yok. Tekrar tekrar sordum “benim” dedi???? Açtım ben de komşu falan herhalde diye. Anketör gibi bir şeydi ilgilenmiyorum deyip kapadım ama sinir oldum kendime o kapıyı actigim için. Bir daha kadın dahi olsa açmam