Pol34 Sağlık ocağındaki hemşire 9. Ayda kızamık aşısı için çağırdı, salgın varmış 1 yaşında olacaktı ama sağlık bakanlığı 9. Ayda yapılmasını istemiş falan dedi. İlk kez duydum sizi aradılar mı ya da duydunuz mu ?
sokomel 1 yaş aşılarından biri olan kızamığı 9. ayda vurmaya çalışıyorlar salgın var diye ama bana daha çok aşıların tarihi doluyordur falan diye düşündürtüyor hiç öyle kızamık mızamık duymuyoruz ben 1 yaşında yaptırdım 9. ayda yaptırmadım zaten bizi arayan da olmadı ama bazı sağlık ocakları arayıp çağırmış.
Pol34 sokomel ben de bundan şüphelendim kimsede kızamık falan yokken neden 9. Ayda olmasını ısrar etti ki
daisymomm Yusufagahinannesi aaa dikkat etmedim demek ki. Bizim doktorumuz söylemedi bize. Bilgi için teşekkür ederim
Epifenomen-gkc Pol34 kızım 15 aylık 9. Ayda bu aşıyı yaptırdım, 6 ay önce yani. Aynısı söylendi. Aşıdan aylar önce doktorumuz da 9. Ayda böyle bir aşı var yaptırın demişti
Alygkc Dokuzuncu ayda yok aşı biz dün doktorumuzdaydık doktorumuz profesör 1 yaşında yapacağız o aşıyı dedi istersen yaptırabiliyorsun şuan ama 1 yaşında önerdi bilmiyorum
Ozgdfn Pol34 biz olmuştuk dokuzuncu ayda . Normalde sadece bir yaşında yapılıyordu ama artık 9. Aydada yapiliyormus
Sevinc24 Pol34 ben 7 yaşındaki kızıma bile 9.ay kızamık yaptırmışım demek o zaman da salgın varmış takvimde varmış