Zynpela Pazartesi günü kızım 4.ay aşılarını oldu. O günden beri çok durgun her gün Gülen kahkaha atan kızım gitti. bu durumu yaşayan var mı daha sonra güzeldi mi ?
Dilekgul Zynpela bizim 4. ay aşısında 2 gün huysuzluk olmuştu. Olduğu ilk gece yarım saatte bir uyanmıştı. Sonra hepsi geçti. Sizin de geçecektir merak etmeyin
Ozlemsssnnn35 Normaldir ya cok huzursuzluk yapıyor aşılar benim bebeğim de aglama krizlerine girmişti endişelencek bi durum yok bence 1-2 gün sürüyor