Bizim ki ilk Ağustos ayında başlamıştı. O zamanlar 1 kasşındık meğerse uyuzmusuz ama bilmiyorduk. Daa sonra bir dktora gittim oda özeldi o zaman çocuğuma bulaşmıştı. Ben iyileştim ama eşimden tekrar bulaştı öyle öyle baya uğraştık doktor değiştirdim ettim şimdi geçti şükür hafifledi baya kaşıntımız tamamen bitti diyemem çünkü psikolojim olarak insan etkileniyor.Ben çok huylaniyorum.