Mertbebek50 Her zaman tutar ben bi değişiklik yaptım 5 kavanoza vardı bir tane de ben koydum 6 oldu 8 saat sonunda tutmamış şimdi yeniden aktivya yogurtla tekrar yogurt yapabilirmiyim o sütü 8 saat daha duracak yoksa çöp mü oldu
Momslife Mertbebek50 başıma geldi bu benim eşim tekrar mayaladı ben tutmaz dedim çok ılımıştı hatta biraz ısıtalım bari tekrar mayalıcaz dedim yok dedi öylece mayaladı tuttu
Smrenes Onun fazla kutuyla ya da kavanozla alakası yok sütle veya mayayla alakalıdır.. Ben de kavanozum yetmeyince üstü açık bir kase falan koyuyordum tutuyordu.. Siz denemişsiniz tekrar zaten inşallah tutar 😊