Deletedmom54544 Kızlar hava çok soğuk. Eşim de görevde olduğu için oğlumu evde bırakıp da çıkamam o yüzden size sorayım dedim. Molfix kullanıyorum ama çok pahalı geliyor artık. Yardımcı olursanız sevinirim 💐
Deletedmom54544 Deletedmom54544 anket sorusunu biraz karışık yazmışım ama siz anladınız diye düşünüyorum
Denizzz88 Deletedmom54544 ben değil de bi arkadaşım 2 yaşında kızı için geçenlerde migrosta satılan minies markasını almış çok güzel dedi
Aysenur-Goktug Deletedmom54544 bizde sleepy molfix kullanıyorduk a101den alalim dedik hiç yaramadı çocuğa birde a101 bezi molfix fabrikasında düşük kalitede uretiliyormus ama kalite aynı olmadığı için naylon gibi çok kötü önermem sleepynin açık bezleri satılıyor ikinci el uygulamada onlardan alın derim ambalaja para vermeyin bosuna
TgbSG Denizzz88 maalesef minies 6 numara 60₺ olmuş daha alalı 1 hafta oldu .. 41 ₺ idi 20 gün önce falan.
matmazel_ Denizzz88 minies hiç güzel değil geçenlerde aldım numarasından küçük ayrıca peçete gibi incecik ve pişik yaptı
Deletedmom54544 Aysenur-Goktug peki dikkate alacağım dediğini. Ben de daha önce kullnamadığım için bilmiyordum🤷
Aysenur-Goktug Deletedmom54544 birde eşinizin görevde olduğunu söylemişsiniz eğer askeri personelse kantinde molfix 6 numara 86 li paket 110 liraydı dışarda iki yüz küsur bı bakın derim
Deletedmom54544 Aysenur-Goktug evet askeri personel ama üs bölgesinde 6 ayda bir görüşüyoruz maalesef. Ama gerçekten uygunmuş dediğin bez. Ben de aynısı aldım geçenlerde 200 liraya. Zaten o yüzden uygun bez arayışına girdim
Purposeless Deletedmom54544 A101 pure soft olan bebek bezi çok güzel iki çeşit var dediğimi alırsanız memnun kalırsınız