3MelekAnnesi3 Nurcukk01 çünkü daha cok kücük kokuna ihtiyacı var ilk 3 ay sabırlı olman gerekli Bırak kucağında uyusun anne karnından sıcacık bir ortamdan dünyaya geldi onlar için bu durum oldukça zor
Hfzhmf52 Nurcukk01 dha küçücük cnm senı hissetmek istıyır benim ki 2 . ayına grınce bıraktı artk beşikte sallayarak uyutyrm