Oglumunannesiyim Allah aşkına çok zor geliyor artık yataktan kalkıp uyutmak cildiricam gibi saat başı uyaniryor niye böle anlamıyorum uykusuzum artk günlerdir 3 ay 22 günlük yatıp dinlenmek istiyorum artık 😟😟Sizdede mi boyle 10.dk bı uyandığı da oluyo 🤦
Alyaprenses Oglumunannesiyim hoş gelmiş 4. Ay atağı 🙈Allah sabır versin canım o zamanlarda benim bebeğimde saat başı uyanmaya başlamıştı uyumak istemiyordu gece 4’te uyanıp oynamak istiyordu🙈geçecek ama biraz sabır gerektiren günler bolca sabır 🥰💐
gulenadam Alyaprenses benim bebeğim de 4 ay 28 günlük gece saat başı kalkmaya bazen yarım saate bir uyanmaya başladı üç dört gündür böyle. Ama beşinci ayımıza gireceğiz sizce dördüncü ay atağı mıdır
GamzeNehir Oglumunannesiyim Bebeğim 4 ay 5 günlük 15 dk bir uyanıyor bütün gecem koltukta oturup onu emzirmekle geçiyor 😵😵😵😵
Alyaprenses gulenadam yani 4. Ayda hem atak hem de uyku gerilemesi var kimisinde 3 buçuk aylıkken başlıyor ki bizde öyle oldu atağı netten hesaplayabilirsiniz ama büyük ihtimalle uyku gerilemesidir çok zor gerçekten inşallah bir an önce geçer