Aylilams tabii ki grip gibi düşünün viral hastalık sonuçta, 2. ye de 3. ye de yakakanılabilir… tek doz aşının hiç aşı olmamakla aynı olduğunu okuduğumu hatırlıyorum. Gerçi aşısı tam olanlar da yakalanıyor. Sanırım hastalığın seyrini etkiliyor. Sizlere çok geçmiş olsun, bebeğiniz anne sütü alıyorsa çift maske ve eldiven takarak bol bol emzirin ki sizin antikorunuzu alsın.